rahbari
آخرين ويرايش صفحه
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 08:29:59

پاسخگویی به شکایات

آيا می توان برای شکايت از رفتار کارکنان و عدم تکريم ارباب رجوع از اين طريق اقدام کرد؟
بله  می توانيد درخواست خود را با ذکر توضيحات لازم ثبت نمائيد.
پس از ثبت شکايت درخواست من به کجا ارسال می شود؟
درخواست شما به صورت سيستمی به دفتر نظارت و ارزيابی سازمان ارسال می شود و آن دفتر از طریق سایر دفاتر سازمان موضوع را پیگیری می کند.
آيا می توان از طريق سامانه روند رسيدگی به شکايت را مشاهده و پيگيری نمود؟
بله در صفحه نخست سامانه > از طريق منوی خدمات > سپس زير منوی بازرسی و شکايات > و در آخر منوی پيگيری شکايت را کليک نمائيد و با وارد نمودن کد پيگيری درخواست وضعيت درخواست خود را مشاهده و پيگيری نمائيد.
آيا پس از ثبت شکايت، سامانه برای من کد پيگيری ارسال می کند؟
بله پس از ثبت شکايت يک کد پيگيری به موبايل و ايميل شما فرستاده می شود.
چگونه می توان درخواست شکايت و اعتراض خود را ثبت نمايم؟
در صفحه نخست سامانه > از منوی خدمات > زير منوی بازرسی و شکايات > اقدام به ثبت شکايت خود نمائيد.