با توجه به اهمیت رضایت مخاطبان از خدمات دریافتی، دفتر نظارت و ارزیابی اقدام به جمع آوری نظرات خدمت گیرندگان و مراجعان به سازمان از طرق مختلف می کند. خدمات گیرندگان سازمان می توانند نظرات خود را از طرق زیر اعلام فرمایند:
1. پس از دریافت هر خدمت در سامانه سجاد، پیامکی حاوی لینک پرسشنامه سنجش رضایت برای فرد ارسال می شود که می تواند نظر خود را اعلام کند.
2. از طریق تکمیل برگه های نظرسنجی فیزیکی هنگام مراجعه به سازمان و انداختن آنها به صندوق های رضایت سنجی یا تحویل دادن آن به دفتر نظارت و ارزیابی سازمان.
3. از طریق صفحه رضایت سنجی با لینک زیر:
https://survey.saorg.ir/vote/d5511fbb-7434-408b-bc39-f2cfab67308f/9C9F2855-6D9F-4A5E-AA50-4C3C71E4BAC6